Followers

11 July, 2009

kerja luar iii [cont]

ini gambar beg aku pabila di'scan' (susah nak tangkap gambar ni, sampai kene tegor ngan polis kat situ, aku buat besar kepala aku jek hahahaha )


6july dari Labuan terus ke KK flight pukul 0900 malam. sampai KK nasib baik ada yang menunggu. untuk senangkan kerja, aku ambil kereta dari diorang dan terus mencari hotel untuk check in


7july, selepas habis kerja di KK tunggu jam 6 petang untuk naik flight ke Kuching, sampai ke kuching terus ke hotel.




dari kucing lak dalam pukul 5pm, pada 8july, terus ke Sibu. kebetulan lak di sibu pada minggu ni (4july-12july2009) ada Festival Kebudayaan Kebangsaan Cina beserta xpo pertanian dan kebudayaan negeri sarawak,PM kita rasmi pada 5july lepas. Malam pertama aku disana ada pertandingan ratu cantik kaum iban katanya semalam ratu cantik kaum melayu. Malam tu ramai laa ku tengok pelbagai kaum dan ragam di sana.
tak ubah gak macam kat mana-mana yang pernah ku tengok gaya dan ragam manusia. cuma disini diorang boleh tegok 'benda haram' tu ditengah2 orang ramai dengan selambanya.





dan pada 10july barulah balik ke KL.









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...