Followers

12 November, 2010

aku tak pandai




Setelah habis sesi penerangan oleh pemberi ceramah Dr Rasyid, diadakan pula sesi soal jawab. aku memang ada soalan nak ditanya tapi aku tak tau releven atau tak soalan aku tadi dengan bab ceramah tadi, so aku pun berbincanglah dengan member sebelah perihal soalan yang nak ditanya oleh aku ni samada releven ke tak aku nak tanya...memandangkan dia tu memang nampak macam arif/pandai dari aku bab ni...setelah bincang dia kata releven untuk ditanya dan aku pun cakap dia aku nak tanya soalan ni pada penceramah...belum pun sempat aku nak angkat tangan..member aku ni angkat tangan dulu..aku ingatkan dia nak tanya soalan lain..rupa²nya soalan yang dibincangkan dengan aku tadi ditanyanya...

kata jinkamen: ermm biarkanlah... memang pandai ambil kesempatan dia ni

1 comment:

AzMask said...

biasa jugak hadapi situasi gini. lebih worst bila soklan tu di pusing2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...