Followers

21 November, 2010

cari pasal II

aku dah sampai rumah...
427km adalah jarak perjalanan aku...
duit minyak rm50
duit tol: rm13.60 (ari mula jek ikut tol) balik ikut jalan lama
hotel: rm133.00


perjalanan hari pertama pada pukul 5ptg..sampai di teluk intan dalam pukul 8 lebeh..hujan lebat di tengah jalan. hari berikutnya pergi ke teluk batik dan tido disana...dan esoknye berjalan-jalan (3jam aje) di pangkor..naik moto pusing2 pulau...

perjalanan ke pangkor adalah melalui jeti baru di marina island, perjalanan bot ke pulau pangkor mengambil masa singkat saje...10 minit berbanding 45minit dari jeti lumut..tetapi tiket beharga sama iaitu rm10.

Di pulau, ramai pengunjung terdiri dari orang yang menghadiri kursus-kursus kompeni dan ada jugak yang datang bersama famili untuk tido di sana...tetapi mat saleh laa palling ramai sekali..siap diorang mandi manda lagi di laut..


gambar mat saleh tengah duk merenung laut kat pangkor

dah pusing2 pulau pangkor dengan motor, aku pun balik semula ke seberang dan dalampukul 5 pm aku pun terus balik ke rumah..

kata Jinkamen: sesekali makan angin bagi perut buncit ok gak...biar kocek tak buncit asal hati gembira



6 comments:

AzMask said...

biar selalu buncitkan perut dgn angin. asalkan hari2 gumbira.

hanisah said...

sempat lagi tgkap gmbr mat saleh.hek3.
BW sini=))
jemput ke blog sy.

NeidIyra said...

tuh la.. cmne la dye snap gmbar matt salleh nih...
dyeorg xtau ke ade org snap pic dye ea...
hehe :)

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

cute minah2 saleh tu...haha

jinkamen said...

hahaha..belakang takpe jangan depan :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..takkisah la..janji dapat mkn angin kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...