Followers

28 November, 2010

IMPIAN SEORANG LELAKI TULEN :)

Ini adalah kuda besi yang aku pakai sekarang, memang takde masalah sangat waktu bersama aku. sudah 6 tahun  dia bersama aku. Cuma sebab cc dia besar (535cc) dan memerlukan lesen B Full dan roadtax+insuran lebih mahal dari kereta. sebelum ni pun aku dah selalu pakai super bike so enjoy pakai Ez rider ..


Dan sebagai 'spare'aku angkat Honda 125s ni sebagai kenderaan pergi dan balik opis. dah bersama aku selamat 3 tahun dah. 



Baru baru ni, MK memberitahu aku, kat Malaysia akan keluar sebijik lagi motor dari honda. Honda CBR250. kalau pakai ni jimat sket duit roadtax ngan insuran. Dekat Thailand dan ada dah model nih..kalah kawasaki 250 nih..banding dengan Blade lagi jauh ketinggalan.

Tapi rasanya tahun depan baru keluar kat Malaysia. ..jangkaan harga maybe bawah Rm21k kot sebab kawasaki  250 harga mcm tu gak..
Tapi..fikir punya fikir  berbaloi ke aku angkat motor tuh...sebab aku fikir dah taknak layan motor dah. yang ada sekrang pun rasa dah cukup. 

Aku cuma rasa nak tukar motor wave125 tu kepada LC135 jek..sebab 125 tu tak daya nak bawak aku naik bukit menghala ke tol Jalan Duta tuh..hehehe
Dan Sebab besarnya ..aku ada misi lain...hehehe

aku nak yang niiiiii....harap sangat dapat yang nih...
nak main OFFroad la pulok

3 comments:

zik said...

wah nak pakai pajero ker...

masker said...

ada orang tanya bila nak tengok keta?

jinkamen said...

zik:
tak kisah pajero ke..jimny ke..jeep ke..asalkan 4x4..
dah survey tapi mahal lagi walau 2nd..harap sangat dapat satu :)

mask:
hehehe..nanti set la gi tengok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...