Followers

16 November, 2010

tak ngantok la pulak


1.25 am..
mata belum nak tido lagikk

terlintas lak kat kepala...betul ke dah ada orang lepas ke bulan? kalau ada yang dah lepas tahun 60an dulu kenapa dari dulu sampai skrang takde lak diorang pergi ke sana/bulan lagi?
betul ke ada dinasor? kalau ada bila zamannye?masa zaman neolitik,paleotik, politik?

arghh,,penat la pulok mikir...tengok CSi jap arr...

***kata jinkamen: zaman sekrang lagi kena hati-hati...banyak mende yang boleh dibuat macam real dengan teknologi canggih manggih ni

3 comments:

super ring said...

selalu mimpi singgah di bulan. Kalau dinosor masih ujud, jenuh ler nak buat reban besor2.

YOUsoF said...

betul tu. cam iklan nike tu imposible is nothing..

*Hehehee tula super ring, plk tu nk konkrit yang paling kukuh plk tu, takut dinosor menggeliat abes ranap reban ;DD

AzMask said...

rasa-rasanya kita kene tipu idu-idup jek kan ngan propanganda amerika ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...