Followers

24 December, 2010

aku minat lagu nih

semalam aku blogwalking
di blog bayang-bayang
aku terjumpa clip nih

ana bentaleb & D'mamat

aku cuba search kat google dan youtube pakai nama ana b atau ana bentaleb 
aku jumpe 4 lagi lagu beliau ini klik sini
aku suka lagu ni
aku suka suara dia ni
aku suka bunyi gitar tu
aku dengar 4x setiap lagu dia ni
tapi
aku taktau 
siapakah dia ini?
mungkin aku agak ketinggalan dalam industri hiburan
kerana aku dalam industri CSi
hehehe

4 comments:

Idalara said...

Salam dari kampung@Melaka
akak pun tak penah dengar lagu ni dan tak kenal penyanyi ni..ni first time kot..

jinkamen said...

idalara
wsalam kak, tu ar, saya search2 dlm internet, rupa2nya ramai penyanyi yang macam dia nih...jenis nyanyi rakam sendiri..pastu upload dalam youtube..

Jejaka Desa said...

Koi ingat nok try juge.Tapi takut berterabur.

jinkamen said...

JD
takde mende JD..aok cube la kot kot ada orang nak amik jadi penyanyi weh. tuah ayam nampok di kaki..tuah hang tuah terletak pada huruf T. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...