Followers

09 December, 2010

Hari ini aku kat Ipoh mali

Pagi-pagi buta tadi aku sudah keluar
Berdua dengan rakan setugas
Menuju Ipoh

Bukit Kledang, Ipoh. [pic by: OUM Perak]

Sampai kat Ipoh
aku & partner terus memanjat Bukit Kledang
dengan 4 by 4
untuk terus melaksanakan kerja yang di amanahkan


kerja dah siap
aku pun dah siap santap
dah kenyang.. burppp... burppp..


aku nak cari tilam bantal yang selesa pulak
tempat nak beradu malam ni
melepaskan lenguh lelah seluruh badan
gara2 memandu jauh
dan mandaki bukit.
Gambar hiasan sajek nih. [Under Water Hotel, Istanbul]

5 comments:

Amirah Yusof said...

eyh dtg ipoh..jum jejlan lumut..seafood best..

Amy Syaquena said...

As'salam..

jemput singgah rumah mak amy di bandar baru sri klebang he3...

jinkamen said...

salam...
hahaha terima kasih jemput..
petang ni pergi ke taiping pulok..

AzMask said...

from taiping wit luv... singgah sebentar kuala kangsor.. singah sekali ler kat kg pisang... boleh jumpa zomba.. hahaha

jinkamen said...

kene pegi kampung pisang laa...jumpe zomba ngan mak limah balik rumah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...