Followers

08 December, 2010

Hari ini aku keje luar

Pagi tadi, 
aku ke Gunung Ulu Kali kat Genting Highlands 
ada buat keje kat sana 
suasana pukul 11 tadi sejuk gilerrr
 
 kabus pun tebal..
dah abis keje 
aku terus balik ikut Ulu yam
pergi tadi ikut highway
time tu waktu hujan lak

semasa lalu satu selekoh tajam
ngan kelajuan yang rendah (aku rasa)
tetiba kereta aku ter'buang' 


fuhhh
sib baik ada skill  champion rally
alhamduliLLAH dapat kawal kereta
walaupun dia berpusing ke kiri dan kekanan

ermm
pas ni kene lebih berhati hati


gambar hiasan sajek

4 comments:

aqish basir said...

haha
so be carefull la,heeeeeee

AzMask said...

yaaa.. hati2 selalu. ingat yg tersayang..

Jinkamen said...

aqish
tu laa..be carefully sokmo

pn azmask
bawak kete asyik ingat/terbayang2 yang 'tersayang' tu leh jadi xcdent gak :)

beautiful_rose said...

wahh....sangat bahayalah
hati2 lain kali =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...