Followers

30 December, 2010

Hari Ini Hujan Tak Berenti-renti Kat Jengka

Hujan tak berhenti dari malam tadi
sampai entry ditulis
hujan masih lagi turun
lechoh
air hujan yang turun dari bukit belakang rumah
menyebabkan air bertakung kat rumah mak abah koi
menjadi lechoh (becak)
di laman rumah
hujan
keadaan awan hitam berarak berat
nampak gayanye hujan ni sampai ke petang la
moto bapakku
nak naik moto pun tak boleh
kalau tidak boleh round-round jengka
dan pergi pekan sahari pada hari Khamis ni
leh jumpe rodong..
leh buat entry kat blog
hehehe
Gua kota Gelanggi
Hajat dihati
hari ni nak pergi ke Gua Kota Gelanggi
nak buat lawatan sambil belajar
tak pernah jejak lagi ke sini
tapi
hari hujan lagik
maka
tido la jawapnyee

6 comments:

relevan said...

Kain tak kering lagi wehh..

JinKamen said...

lepas zuhur tadi berenti jap..pastu tak sampei setengah jam, sambung balik weh hujannye..

CekWa said...

mujur tak banjir yak, banyak tmpat banjir tetiber.

jinkamen said...

cekWa
tu la..tadi dengar2nya kat kuantan dah ade kena pindah dah sebabkan banjir..

azzey said...

jinkamen: ujan2 ni sedap tido je....hi3....

jinkamen said...

azzey
tido sampai letih doh nih..pastu layan sinetron ALISA ngan mak&abah
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...