Followers

20 December, 2010

ke opis

hari ni pergi kerje naik LRT
dah lama rasanya tak naik perkhidmatan awam ni
last  sekali tahun lepas 
saje naik bas rapid KL 
dari rumah ke opis
rapid KL
masa tuh rasanya ada promosi ke apa
sebab kalau beli tiket RM2
pergi ke mana pon pada hari itu
menggunakan rapidKL tak payah bayar dah
sekarang taktau lak ada lagi ke tak



tiket LRT  yang buruk ada kuman :)

tadi masa menunggu tak laa lama
lepas satu train, dalam 5 minit rasanya ada sampai lagi satu train lagik
dalam train pon tak ramai orang
sebab aku naik kat Taman Melati, stesen utamanye kat sebelah jek 
hehehehe..
sampai ke Masjid Jamek 
aku pun berjalan laa kaki ke opis
habiss...
('__')
best duk laut...nak pergi lagi laa hujung dec nih

5 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

best main tepi pantai..hehe

AzMask said...

saya pergi opis naik sang kancil & kura2...

Sharinginfoz said...

suka gak naik LRT

relevan said...

Suka naik LRT..tapi tempat kome ni tiada LRT..haha

jinkamen said...

koi pulok tak pernoh naik KTM..nok sangat naik bile balik jenderak lalu ikut railway te ade kretapi lalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...