Followers

14 December, 2010

kerja luar: on the way

Semalam adalah perjalanan menyusuri jalan kampung dari Sg Petani menghala ke Kuala Perlis. Setelah selesai tugasan dalam pukul 5 petang,
padi

bertolak terus ke Kuala perlis melalui jalan kampung dengan kelajuan tidaklebih 80km/j. sepanjang perjalanan suasana menghijau dapat dinikmati menyegarkan mateeee.....
bayang

eksiden
sampai di satu kawasan, (tak ingat nama tempat tsbt) jalan jem, rupanya ada kemalangan yang baru 5 minit berlaku kat situ antara sebuah kereta ngan motorsikal. padahal 5 minit sebelum tu kitaorang berenti beli jagung cawan kat tepi jalan 3 km sebelum lokasi kejadian

 
antik
diatas adalah pili bomba antik dan rumah burung helang di kawasan opis kawasan utara ni..cari gagak helang tu tapi takde pong...rasanya ni bukan rumah burung helang..burung merpati nih...aku terkene kott..jage laa zainul
rumah helang merpati

4 comments:

AzMask said...

gambor cantik... hahaha bukan burung murai ker tu?

Amy Syaquena said...

As'salam..

nice picture..

Jejaka Desa said...

Jarang dapat tengok pili bomba gitu dah weh...

jinkamen said...

azmask & Amy Syaquena
terima kasih..tangkap pakai kamera henpon jek tuh..

JD;
tu ar..nanti koi nok letok lagi gambor2 yang koi tangkap rasa antik dan pelik...leh buat koleksi lak lepah ni yekk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...