Followers

15 December, 2010

Segmen Khas


kali ni aku nak letak gambar partner aku iaitu en zainul abidin ni. pada mulanya aku tak mau letak, tapi dia berkali kali desak letak sebab nak tengok muke dia masuk internet katanye..hahaha

Sedang menunggu Ikan Bakar selepas 1/2jam
serba sedikit pasal en Z ni
 en zainol ni berusia 52 tahun dah, lagi 3+ tahun dia nak pencen arr. dah bekerja kat kompeni sama ngan aku 30++ tahun dah. dia punya anak dah besar dah, anak keduanye jadi famasis kat hospital ipoh tak silap aku..dan bulan 11 baru ni dia dikurniakan seorang cucu...so kene panggil datuk dah nih..

sebenarnya kali ni aku kene kerja berpasangan dengan en zainul, sebelum ni, kerja OS di unit aku adalah berseorangan/lone ranger. ..kali ni leh jimat sket RM dan boleh bergilir gilir memandu

Pantang jumpe pagar mesti nak bergambar

nanti ada gambar dia lagi, aku kene masukkan..

2 comments:

AzMask said...

hehehe.. atok belanja cokolat kat langkawi boleh?

Amy Syaquena said...

As'salam..

amboi kaki posing jugak na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...