Followers

01 December, 2010

sesak dalam talian

Berikutan dengan kadar diskaun 50% untuk bayaran saman trafik mula pada hari ini, aku pun cuba gak la bukak laman web Myeg ngan rilek.com.my untuk bayar saman secara online. 

Pada pukul 10 pagi tadi aku buka web tersebut tetapi hampa kerana terlampau 'slow' dia punya downloading...MK ngan en Rapi berjaya membayar samannya yang berkulat tuh dengan separuh harga sebelum kul 10..laju lagi masa tuh

setelah try test beberapa kali 
aku pun bercadang le 
nak buat kat rumah jekk

sebentar tadi aku pun cuba kat rumah pulak kot kot line laju maklumla  pakai streamy 1.5M ni...tapi apa yang aku dapat adalah...




hampeeee....


6 comments:

beautiful_rose said...

mungkin polis trafik patut menjaga talian agar tidak sesak lagi...








ada kena mengena ker????? =p

Jinkamen said...

hehehehe...
ada betul gak tuh :)

Frodo Baggins said...

keh3x .... polis trfic www bz jugak

beautiful_rose said...

yup cerpen tuh cerita pendek...
tak kurang 350 dan tak lebih 450 patah perkataan.sume ada pada syarat contest...huhuuh






http://azieriezsrose.blogspot.com/2010/12/contest.html

Kujie said...

pernah sekali tak dpt check saman, bayar saman, renew roadtax sbb line down 5 hari!

esok nak p IPK KKB nak bayar saman gak..hehe

Jinkamen said...

cikfrodo,
bz sebab semua nak bayar saman dapat diskaun lagik..

beautifurose,
nak masuk gak ler contest

kujiee
thanx datang sini..
esok nak gi IPK gombak gak laa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...