Followers

02 January, 2011

handphone berbahaya?

blogwalking tadi terjumpa clip ini di blog Tidakah Anda  terfikir



kalau diliihat dari klip tersebut, biji jagung menjadi 'pop corn' setelah telefon berdering. Ada sesiapa ada biji jagung sekarang, boleh lah mencuba...kot kot boleh membuktikannya betul. leh share kat sini

kredit kat: TA Terfikir

6 comments:

siti murni said...

kena eksperimen nih...

azman JINKAMEN said...

siti murni
tu laa...puas la pulok nak cari bijik jagung...ct cuba kalau betul..shared kat blog k :)

cikceriacorner said...

abis tu kita bleh pakai hp x?hehehe

Amy Syaquena said...

pastu lepas nie macam mane nak guna hp..

zik said...

owh ada pernah juga tengok nie... giler babeng la... ish3...

azman JINKAMEN said...

cikceriacorner
tu ar..kena pakai handsfree la kot..macam macam spekulasi.moh kita mengetest nak..kalau berjaya kita masuk dalam youtube hehehe

AMy Syaquena
nanti kita rujuk dengan MCMC..kot kot ada penjelasan kan..

Zik
hahaha..betul kan klip tuh..sebab rasanya ada 3-4 clip mcam tu gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...