Followers

03 March, 2011

Pendaftaran Sekolah Rendah Selangor kini Dibuka


Untuk makluman warga selangor yang mempunyai anak berumur 5 tahun keatas 
boleh la mendaftarkan anak untuk persekolahan tahun 2013-2015 di portal ini  
atau http://apps.moe.gov.my/esppsel/ .

7 comments:

Jejaka Desa said...

Popaleh weh.Dah ande sistem online untuk daftar anok sekoloh yek.Mudoh amat sekarang ni.

jinkamen said...

JD
semua menda nak di'online'kan skrang nih..takyoh doh nak pakai kertas banyok banyok..gi jumpe cikgu sekolah ke..main bukak tenet jek la weh..

Cik SHiNJU said...

Wah..canggih yek..
Dah mudoh,nak mudoh lg..

JiNkaMen said...

Cik SHiNJU
begitu le kita masuk zaman canggih manggih ni..tak ikut peredaran zaman karang kita lak ketinggalan. menda yang baik kita ikut jek ☺

Sham said...

bila nak buat kat pahang ni...anak aku tahun depan nak tadika dah...

azieazah said...

Masa ni baru lah kalut nak cari surat beranak anak yerrr...:)

Anak Kak Azie paling kecik dah Tahun 3. Selamatttt...

Berkongsi Blog dengan Orang Sebelah: Sebuah Pendapat...

CheLin said...

Dah daftar pun. Trimakasih for the link.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...