Followers

14 April, 2011

Bridgestone Vs Brightstone




2 minggu sudah tayar motorku yang botak tuh pancit..
aku ambil keputusan terus nak tukar tayar memandangkan dah botak
tentunya bahaya kalau jalan juga waktu jalan basah disebabkan hujan
maka aku pergi la ke bengkel motorsikal area rumah aku te
setelah sampai bengkel jek
ini  bengkel basikal

terus aku disapa oleh tauke bengkel kedai tu
dan aku pun beritahu laa akan tujuan kedatangku itu
maka ditanya oleh tauke tayar jenis apa yang aku nak
aku cakaplah jenis tubeless dan besar sedikit utk tayar belakang
maka dia cadangkan kat aku jenis tayar nih..yang pada mulanya aku dengar jenis bridgestone..setelah selesai aku pon bayar dan balik rumah




kelmarin waktu aku pergi basuh motor 
aku teperasanlah la jenama tayar yang ku beli tu bukan nye bridgestone
tapi
brightstone...
tipah tertipu rupanye

3 comments:

Miecyber said...

Tayar tiruan ker...

Ikan Patin Temerloh

jinkamen said...

Miecyber

yup...tiruan..sekali dengar sama jek jenamanye..

barizi78 said...

aku pun sama,, ingatkan bridgestone rupa2nya bila balik rumah check brightsone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...