Followers

05 April, 2011

impian

alhamduliLLAH impian (azam) pertama dah tercapai,
ni skrang nak ke impian ke dua lak,
chaiyo 3x
moga-moga tercapai

asalnya nak angkat motor
tapi rasanya tak mau ar..
nak tukar basikal jek laa
hehehehe

11 comments:

AzMask said...

elok ler gitu. dapat jimat RM's..

jinkamen said...

hehehe
tapi tahun depan kan ada lagik..huhuhu

kakcik said...

Basikal pun ada yang berharga puluh ribu... :)

Qaseh chenta said...

basikal baik tuk kesihatan.....berenam kayuh basikal..hehehe

siti murni said...

ya..itu lah sebaik-baik nya..berbasikal untuk negara...yeehaa! :)

jinkamen said...

kakcik
yup..ari tu pergi survey gak memang harga takde yang bawah rm200 dah. yang badan sasa macam saya kene pakai yang harga lebih rm1k :)

Qaseh chenta
betul tuh..baik utk kesihatan kalau diamalkan selalu

siti murni
bebasikal untuk negara? hehehe..bukan berbasikal untuk jimatkan minyak :P

Eri-chan said...

teringin nak beli beskal..tapi yg biasa2 je..mcm nyonya punya pergi pasar..hehe

Jejaka Desa said...

Cari yang berenjin ter sedak sikit

JiNkaMeN said...

eri-chan
hahaha best gak basikal tuh..ada pulak bakul kat depan yek hehehe


JD
yang berenjin ter harga Rm2000 gak hehehe..naik bukit tinggi kene kayuh gak :)

Usop Wilcha said...

Jimat minyak weh...

Manusia jadi komoditi

jinkamen said...

usop wilcha
kale bawak g keje soheh jimat perbelanjaan bulanan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...