Followers

07 April, 2014

Catuan air


Hari ni bermula catuan air di kwsn perumahan saujana agaknya. Lepas suboh tadi, air dah slow..tapi takde pulak memo bagitau kawasan bukit saujana terlibat

Apa apa pon terpaksalah tadah air utk simpanan. Tengahari sket karang nk kr pasaraya beli air mineral...huhuhu



Spare utk air minuman sahaja dah banyak nih..hehehe

3 comments:

diana said...

yang penting air untuk minum dan air sembahyang tu kan..takat nak mandi sikit2 pun ok.kalau ada anak2 kecik lagi susah kan?/kesian kat anak2..

ain samadi said...

semoga bersabar dengan ujian ketiadaan air ini

sukaxplo said...

diana,
yup..yg tu sesangat penting. kat surau/masjid pon takde air. sib baik ada kolah besar


ain samadi
insyALLAH, sama samalah kita berdoa agar semua yg terlibat agar sabar menghadapinyee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...