Followers

26 April, 2014

Cerita Yang Best

Memang best kalau dapat layan satu-satu cerita sampai habis
dari mula hingga habis satu cerita tuh 

Penyiasatan & misteri

Keluarga 'POLIS"

Polis Elit di Hawai

selalu kalau balik dari kerja malam
aku siap-siapkan kerja mendobi sambil
layan cerita di Astero
dulunya suka sangat cerita ketiga-tiga siries CSI
samada CSi Miamy, LA & CSI yg biasa tu
tapi dah lama lama dah 'cemoih' la pulok
sebab benda yg sama jekk


sekarang ni berminat pulak dengan 
drama series Five O (yang baru bukan lama)
BlackList & Blue Blood
ketiga-tiganya drama 'kepolisan'
dan ala ala 'bond'

sambil mendobi
sambil tengok TV
kalau dulu mendobi takleh tengok TV sebab guna 'tangan'
sekarang pakai mesin
kutip-kutip
masuk mesin
tekan 'ON"
tekan 'START"

layan ceriteee..hehehe

MEOWWWW

4 comments:

gadisBunga™ said...

penah tak tido depan tv masa tengah tengok hawaii five-O?

sukaxplo said...

GB
kalau yg cerita versi lama tuh memang tertido ar...yg baru ni OK lagik..

kalau CSI memang pernah, bukak2 mate dah cerita Csi lain hahaha

Tihara said...

suka muzik citer ni..
laki keh jer yang rajin menengok..

sukaxplo said...

Tiharah

Hehehe org laki2 memang suke cerita2 macam ni weh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...