Followers

09 May, 2014

Bawak mak berjalan jalan

Lepas hantar Adam ke sekolah, kitorang terus ke Nilai utk shopping barang² utk Azie. Tapi rupanya barang² di Nilai 3 ni mahal jugak..kata emakku..huhuhu

lepas habis 'shopping' di Nilai terus ke Parkson. pada mulanya ingin ke Jusco di Cheras, tapi jalan jem teru & malas pusing ke situ (kitorang dari Nilai terus ke kajang ingat nak makan satey kajang hihihi)

berempat sorang tak nampak
Nilai 3

4 comments:

Pengasas said...

Salam,
Syurga itu di bawah telapak kaki ibu. Apa jua keadaan, istimewakan insan yang menjadi ibu kita ...

sukaxplo said...

Waalaikummussalam Prof,

alhamduliLLAH kalau ikutkan hati setiap saat ingin bahagiakan mak & abah, bawa mereka ke mana saje mahu pergi, beri apa saja yg diminta, adakan apa yg mereka perlu..aaminn..huhuhu

Myra Jay said...

Kena rajin survey area situ kan.. sebab ada yang murah ada yang mahal :)

Last p masa tahun 2009..hohohoh :D

sukaxplo said...

MJ

aah..kedai survey jugak. tapi puas jugak la sbb rasanya diorang jual pon dgn harga yg sama jek macam dah berpakat. kalau beli byk² maybe dpt murah kot..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...