Followers

12 May, 2014

Botak

Biasanya selepas dapat gaji (26hb kebiasaan) selalu buat 2 perkara. 
1st Tukar minyak motor cupcai & 2nd Potong rambut. 

Dua pekara ni kena buat sebab minyak enjin motor tu walaumacam mana pon kene tukar nak jaga enjin katakan (kalau ikutkan 1000km baru tukar) & rambut aku ni cepat panjang. kalau tak potong akan jadi kembang.ni pon dah lebih seminggu dari tarikh luput dah ni.. hahaha...


rambut saya kalau tak potong ~ internet

tapi rasa nak buat botak la...tak pernah lagi botak nih. Agak² kalau botak jadi macam mamat kat bawah ni kira OK la kann..

Botak macam nih

hehehe

"Very nice' kata Vin Deisel

ok jom ke kedai mamak pas balik kerja karang
RM8 saje

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...