Followers

19 May, 2014

GiGi

Balik dari rumah 'transit' terus ke klinik rohaya di kota damansara...

sebenarnya dah lama dia bagitau mamanya rasa sakit gigi..tapi tak bagi mamanya bagitau abahya. Bila abahnya dapat tau pastu tanya, dia cakap 'Adam Ok laa abahh...takde apa apa ponn'.

Risau nanti akan menjejaskan dirinya dalam kelas nanti, pukul 6 tadi selepas selesai 'sekolah agama', terusku bawa ke klinik gigi. Mengikut rekod di klinik, 'last' pergi adalah semasa umur 5 tahun semasa gigi depannya tercabut dari soket setelah jatuh sewaktu berlari. Tahun lepas semasa pemeriksaan percuma tidak direkodkan.

hasil pemerikasaan doktor, giginya berlubang. perlu ditampal.

mama...adam takuttt
doktor 'cun' tengah menyimen gigi, esok abah nak pergi check jugak laaa....lalala

tampal & kosultan : rm45 sahaja
dapat 'free' ubat gigi Colgate saiz sederhana :)
jadilah ..janji tak sakit lagi giginye 

4 comments:

Ann Ishak said...

mujur tampal cepat, kalau lambat takut merebak ke gigi lain pulak or lubang tu bertambah dalam

sukaxplo said...

Ann Ishak
tu la..tengok gigi dia yang lain masih OK lagik..cuma geraham yg belah kiri aje yg berlubang sbb dia kunyah makanan banyak belah tuh.

Tihara said...

steady jer adam dalam gambo ni :)

sukaxplo said...

Tihara

Hehehe hasil dari pergi kidzania hari tuh..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...