Followers

17 May, 2014

Hari ni dia amat gembira

Janji telah ditunaikan
Menjadi Pelukis
Dentist
Buat Biskut
Buat Ais Krim
Doktor
Bomba

dan bermacam lagi tapi dah tak larat nak upload...dari pukul 10pagi sampai 3 petang. Tak berhenti dia mencuba semua 'pekerjaan'. Sampaikan balik tadi boleh tertidor dalam kereta..hehehe

6 comments:

Pengasas said...

Assalamu 'alaikum,
usahkan kanak2, yg dah bergelar datuk pun suka tempat tu ... memang berbaloi ... bermanfaat untuk pendidikan ... tahniah ..

sukaxplo said...

waalaikummussalam tuan.

terima kasih tuan. sememangnya betul saya lihat tempat macam ni bagus utk pendidikan kanak kanak macam anak saya nih. InsyaALLAH jikalau ada lebih RM lagi saya tandang lagi huhuhu

Kakcik Nur said...

Kidzania ya? Seronoknya anak2. :)

sukaxplo said...

kakcik

a'ah kat kidzania..dah lama nak bawak adam kat situ baru tertunai...alhamduliLLAH.

Ann Ishak said...

dekat kidzania ek :)

sukaxplo said...

Ann ishak

Yup kidzania kt mutiara damansara. Budak2 bayar rm60. Dewasa rm35...hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...