Followers

19 June, 2014

1st time

Pergi tengok bola kt kedai mamak. Fuhh ni sebab ikutkan kawan2 la. Terpaksalah juga pergi tengok bolo walau tak minat hahahha. Sudahnya 4 gelas teh tarik diteguk padahal setengah jam perlawanan hahhaha

6 comments:

Jari Manis said...

jaga2 pohcik..kalau dah 1/2 jam 4 gelas Teh Tarik...kencing manis manis nanti...nanti semut suko

sukaxplo said...

JM
tu la...balik2 pohcik minum air mineral besar 1 botol..kot kot menawarkan yg manis tuh..thanx JM ambik berat pasal pohcik...ngeeee

Jari Manis said...

Mestilah ambil berat klau ambil ringa mcm x best je heeee. Nanti dh x boleh baca celoteh pohcik kat sini :-)

sukaxplo said...

JM
hehehe...JM pon kene jaga kesihatan jugak..kalau tak boleh kene cari 'orang' tolong jagakan....hak hak hak

Cikgu Norazimah said...

CN tak minat sangat tengok bola, penat nk tunggu, tapi tetap amik tahu perkembangan pasukan german CN..hehe

sukaxplo said...

CN
Hiihihi...zaman canggih skrang..siap ada set dlm henpon auto sent result perlawanan..bukak jek utube nk tgk part gol cantik. ..pastu boleh borak mcm tgk mlm tadi hakhakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...