Followers

09 June, 2014

Gelapnya hari

Dah siap dah pakaian semua didobi. Bila nak menyidai jek tengok kat langit gelap gelita dah.. ermm kene sidai dalam rumah la nampaknye...

4 comments:

Jari Manis said...

Alhamdulillah...di area opis JM sekarang ni panas terik terang benderang..

WAhh...awan gelap betul tu..kalau hujan mmg lebat betul tu..

Psst : Rajin nya pohcik..ini baru suami mithali :-) untung sang isteri..tak lah penat semua kerja rumah nk dibuat sensorang..JM pun nak cari suami yg rajin buat kerja rumah lah eheheheh

sukaxplo said...

JM
hehehe..bukan payah pon macam waktu bujang² dulu ..bukak mesin jek campak n tunggu dia bunyi beep beep beep (3 kali) bukak & sidai ngeee..

psst: nak cari ek..nak cari ekk..nak cari ek..:)

kakyon said...

cuaca mendung buat perut rasa lapar..pastu mengantuk..hee

sukaxplo said...

Kakyon
betul tuh kakyon..kalau ikutkan mate memang nak tido la..tapi awal lagi hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...