Followers

23 June, 2014

Kenduri

Semalam 22Jun2014, berlangsunglah kenduri yg pertamakalinya dibuat dalam kawasan taman perumahan Sinar dan kali ke 2 kerja gotong royong dibuat utk menjayakankan kenduri ini, setelah yg pertama adalah sewaktu majlis pertunangan anak tuan rumah yg sama. Kenduri kahwin ni adalah projek yg besar di mana ada 10 khemah dan jemputan juga yg ramai jangkaan melebihi 2000 org. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan mencapai matlamat.
Selamat Pengatin Baru Azwa Isnen & Hilmi Khalid

spesel menu
10 khemah

taklimat utk penanggal penanggah
penulis bersama ketua penanggal ah

10 comments:

Cikgu Norazimah said...

sekarang orang berebut buat kenduri kawen sbb mggu dpn puasa..jenuh makan lauk kenduri jer..hehe

Cikgu Norazimah said...

sekarang orang berebut buat kenduri kawen sbb mggu dpn puasa..jenuh makan lauk kenduri jer..hehe

Cikgu Norazimah said...

sekarang orang berebut buat kenduri kawen sbb mggu dpn puasa..jenuh makan lauk kenduri jer..hehe

kakyon said...

sama chomel pasangan pengantin.gmbr specel menu tu mcm beso pengodek dari periuknya..hehe

sukaxplo said...

CN
yek betul CN. semalam jek ada 3 jemputan. tapi tak dapat pergi sebab lebih utamakan yg dekat rumah..gantung periuk 3 hari hehehe

sukaxplo said...

Kakyon
pengodek ek..tu la..nak cari yg kecik karang panas la pulok..dapat yg semacam pendayung sampan tu pakai terus..hihihh

Jari Manis said...

Biasa klau JM pegi kenduri kahwin tuan rumah order catering je..bila buat gotong royong mcm ni best pulak biasa d kg je kalau d taman mmg katering kan

kiranya pohcik uruskan bhgn dapur lah ek..tu yg best..leh mkn puas2 heeem..klau JM pilih jadi pengapit pengantin lah..leh masuk dlm gambar byk2 heee

oppss..lupa nk ckp pasangan pengantin sama cantik sama padan...mana perginye r right JM nih :-)

sukaxplo said...

JM
tu la sbb dah terbiasa makan masakan catering tekak pon takleh terima dah sebab rasa macam sama jekk...lain kalau makan masakan kenduri gotong royong ni ..pelik tapi benar..resipi & ramuan yg sama tapi rasa berlainan kemungkinan catering masa kerana RM, gotong memasak kerana hati yg ikhlas kott..
mr right? ada tu sembunyi2 ..hahaha

Myra Jay said...

Selamat pengantin baru.. my peberet kaler pepel tu :D

sukaxplo said...

MJ
tu laa..ramai pilih kaler ni utk kawin skrang nih...dulu biru & hijau :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...