Followers

18 June, 2014

Lambat

Hari ni ada orang datang lambat ke sekolah. Bapanya bukan kaki bola pon kalau alasan bangun lewat nak hantar dia sbb tgk piala dunia. Tapi sebab dia bangun n bersiap lewat maka lambat la ke sekolah...hahaha
7.55am Sampai kat sekolah dari jam biasa pukul 7.20am.. boleh lak dia bagitau abahnya sekolah masih lagi tutup & budak2 sekolah tak datang lagi padahal sekolah dah kunci pintu dan murid2 lain dah masuk kelas...dia terkeliru hehehe
dia meninjau² depan pagar sekolah dikatakan masih lagi berkunci hihihi

14 comments:

Cikgu Norazimah said...

ala kesiannya..

sukaxplo said...

CN
takper. satu pengajaran kat dia :)

Jari Manis said...

alaa..pohcik tu kaki bangku bukan kaki bola...ahahah..matilah pohcik marah...JM gurau je yek

Betul ke Adam bangun lambat dan lambat bersiap..ke ayahnya yg lambat bangun sbb tu Adam pun lambat sbb ayahnya lambat kejutkan Adam..Hayooo..berapa byk lambat lah JM ni heee

Pastu PohCik..Adam tak sekolah lah ek hari..balik je lah..sian Adam..tak pe Adam buka n selalu..

Kopiolimauice said...

hahha...patut ler kosong ye padehal semua dh msuk kelas.. ;p

Tihara said...

pastu dia kena denda dok?
matnyer lambat weyhh,
mesti sedap tido nih :)

sukaxplo said...

JM
Hahaha...abahnya mana leh bgn lewat..abahnya keturunan jepun tau..hahaha
Adam kene g sekolah jugak sbb takde reason dtg lewat hihihi

sukaxplo said...

Kopiolimauicekacang
Tu la...boleh lak dia bgtau camtuh...hahaha

sukaxplo said...

Tihara
Tak kene denda sbb lmbt berjam2. Tapi kalau lmbt 10minit mesti kene tulis nama ngan pengawas sbb pengawas tunggu kt pagar sekolah ajek...hihihi

Eye_nee said...

Abahnya pun satu hal..kejutkanlah anak tu awal sikit..pantaulah sikit Bah masa anak tu pakai baju..dah anak konpius tgk pagar kunci..Ni semua salah Abah ni...

Ujie said...

Salah siapa? Anak..atau abah?
Cpt jawab abahnya. :D

sukaxplo said...

Eye_nee
Gulp...okeh mama nanti saya pantau..hakhakhak

Sebenarnya dia dah bangun pastu tido balik dalam biliknya abahnya ingat dah siap...huhuhu

sukaxplo said...

Ujie...
Semua salah panda...wakakaka

Tak per. ..nanti buat brain wash sama itu budak...hehehe

eelobor said...

huhuhu....dulu2 punya la takut tau kalau nama kena ambik dengan pengawas.

sukaxplo said...

eelobor
betul tuh..tapi bukan takut sebenarnya hormat kat diorang hehehe..sebab kita yg bersalah...tapi dulu pengawas saya lah jugak hakhakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...