Followers

08 June, 2014

Mesyuarat

Malam ni diadakan meeting utk kenduri anak wak.isnen di kawasan perumahan. Insya Allah kenduri pada 22 jun 2014 nih

4 comments:

ieta mat sa'ad said...

Selamat berkenduri Wak. Moga mudah perjalanan kendurinya tu. Amiin...

Jari Manis said...

JM pun suka jgk ikut mak pegi mesyuarat jika ada jiran nak buat kenduri ni bkn mesyuarat sgt pun tp menyibuk d dapur pastu leh mkn heee. klau hari kenduri pulak sibok je nk g tgk pengantin

klau dh berjiran ni haruslah pegi tlg menolongkan pohcik mana tahu laun kali giliran kita nk wat kenduri ada gak yg datang tolong ye dok

sukaxplo said...

ieta mat sa'ad
insyALLAH..ini 1st kenduri dalam komuniti penduduk kami yg baru berusia setahun. maklumlah kawasan baru, usia semua dalam lingkungan 30an lagi banyak kene belajar utk hidup bermasyarakat nih.

sukaxplo said...

JM
mesti banyak soalan org² kpg bila JM ikut mak kann...hehehe
makan free semestinya...silap² 3 hari dapor tak berasap makan kat rumah kenduri jek hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...