Followers

16 June, 2014

Tamak

Ada 2 kaunter dibuka. Org tak ramai sgt.Dia duduk ditengah2. Kononnya mana satu kaunter yg habis dulu dia akan pergi. Bila aku tengok jek org didepan aku ( didepannya sbb dia ditengah2) habis berurusan, terus aku ke depan...dia terus merungut2 seakan ayam akan habis...hahaha

4 comments:

Jari Manis said...

Org mcm tu mmg rendah nilai moral dan akhlak nya, aoa salahnya beratur ikut turutan, aduyai klau pegi jepun buat mcm ni buat malu je ngan dorang. Sib baik pohcik x tamak :-)

sukaxplo said...

JM
Kannn...potong Q pon org kita kannn...sampai kt gate toll terkial2 cari TnG pon org kita...berebut2 ambil mknn penuh pinggan time jamuan / bukak poser pon org kita hehehe

Cikgu Norazimah said...

alahai...ramai jumpa org mcm ni, sbo jela ;)

sukaxplo said...

CN
tu la..moga ALLAH tak jadikan kita seperti itu kann..dah kita pulak cuba naikkan tahap kesabaran kita. isighfar setiap masa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...