Followers

11 June, 2014

Ukur baju di badan sendiri

Lepas habis tengok wayang dengan adam, bawa dia pergi ukur baju dgn mat Pakistan dekat Gombak Setia. Pakistanian nih ada butik baju kat Aeon Wangsa Maju. Cadangnya nak buat Jubah ala ala balik Haji kat Adam nih. Harga upah dalam Rm30 kain sendiri.

Jubah ala ala macam ni ar
(gambar muka dihitamkan takut  ada tuntutan royalti hihi)

6 comments:

Jari Manis said...

Org pakistan pun pandai cari duit sini kan...kuasa membeli terletak di tangan orang melayu :-)

mesti comei bila adam pakai baju tu time pergi belajar iqra'

sukaxplo said...

JM
kalau pergi LowYat pon skrang majoriti semua org pakistan yg baiki & jual komputer. pegi KemBel depan pertama tuh pon barangan kulit & kasut mat pakistan jugak jual..skrang pakaian pulok diorang jahit. ermm...apa nak dikata, diorang ambil murah dari org kita..

muja said...

comel je budak budak pakai jubah,, suke,, hehe

sukaxplo said...

Muja
Bapak budak pon comel gak hakhakhak

Cikgu Norazimah said...

CN suka tengok budak2 pakai jubah, mmg comey! Irfan ada jubah 1 hadiah dari atuk yang dibeli di mekah ;)

sukaxplo said...

CN
Mmg comel pakai jubah. Tapi adam nih jenis hyperxtif...berlari selalu jadi cepat berpeluh. .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...