Followers

03 July, 2014

50 sms percuma

Pada harijadi utk satuhari tu jek..macam tak praktikal jek dah skrang ni. Btw terima kasih sbb memberi.  Rasanya kebanyakan org dah guna medium lain utk hantar mesej..wasap..line...telegram..Tweeter. .facebook..macam2 lagi la...

7 comments:

kakyon said...

as salam..
dah ketinggalan depa tu. betullah org bagi kita amik.jgn sia siakan..

sukaxplo said...

KakYon
Betul tu kakyon...tengah memikir nak hantar SMS kat sape la pada hari FREE tuh...kalau bujang2 dulu boleh la...ngeee

Jari Manis said...

Skrg ni klau d beri sms free org dh x layan lah pohcik asyik whatapps jebskrg. Hp Jm pun dh lama x berdering semua whatsapps je bill pun x bertambah :-)

Nk msg siapa? Jm kan ade? Matilah kalauborg umah tahu ni rupanya ada awek gatal kt luar tu ahaha gurau je yer :-)

Myra Jay said...

Ha SMS la sampai lebam..hehee

BTW, Happy Belated Birthday

sukaxplo said...

JM
nanti pohcik antar sms 50 tu kat JM yek...hakhakhak..

sukaxplo said...
This comment has been removed by the author.
sukaxplo said...

MJ
masalah nak antar kat sape..huhuhu semua dah pakai wasap skrang nih hihihi..kalau antar pon 1-2 orang jek tu pon kalau penting..hihihi

HB saya blom lepas lagi..ngeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...