Followers

20 July, 2014

Ahad : pasar Ramadhan

Menunaikan permintaan si budak kecik yg dari semalam mahu pergi ke pasar ramadhan aka PAram di kawasan rumah tuh.  Untuk rekod, ini adalah kali ke 3 kitaorang membeli belah di Param nih, kali 1 & 2, setiap kali Budak kenek ni beli barang, aku bawakan plastik begnya, kali ni aku tak mahu pegang dah barang2 yg dibeli olehnya, sebab kalau pegang apa yang dibelinya, dia akan membeli lagi apa sahaja yg tetlintas dimatanya sehinggakan masa nak balik tu penuh satu kerusi belakang kereta tu dek barangnya sahaja..huhuhu.  Akhirnya tadi, bila dia rasa plastik beg yg dibawanya berat, dia mintak balik ke kereta dah...hihihi...

8 comments:

Jari Manis said...

Ahahaha ok gak taktik tu so x byk lah yg d beli. Biasalah klau membeli time lapor semua nampak sedap jgn kata Jm pun sama :-)

sukaxplo said...

JM
taktik tu menjadi hihihih..kalau dia makan semua tak kisah, ni makan sket yg lain terpaksa lah abahnya yg makan...kah kah kah

Jari Manis said...

Ohhhhh patutlah abahnya makin bolat heee

Jari Manis said...

Ohhhhh patutlah abahnya makin bolat heee

sukaxplo said...

JM
uikss..mana ada bulat,,membujur ajek..kui kui kui

Cikgu Norazimah said...

bagus gak cara ni..boleh la praktik kat irfan nnti..hehe

Cikgu Norazimah said...

bagus gak cara ni..boleh la praktik kat irfan nnti..hehe

sukaxplo said...

CN
memang kene buat begitu, baru dia tahu barang yg dibeli dah banyak dah..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...