Followers

12 July, 2014

Iftar kat luar

Hari buka puasa pertama kali kt luar bersama famili tersayang..itu pon ada org belanja kalau ikutkan takmo dh mkn kt luar nih...hihihi

2 comments:

Jari Manis said...

Klau Free Jm pun nak!!!! Heeee
Tak pe lah sekali sekalakan bukan selalu nk dpt mkn free :-)

Ishhhh x de ke yg nk hajak Jm mkn free jgk huhuhu itulah org lain semua ada 'abg' ko apa yg ada huhuhu sabar je lah

sukaxplo said...

JM
alhamduliLLAH...hihihi ni pon kompeni vendor yg ajak makan..tak gi karang terasa hati lak

nak ajak JM tapi takde la ni phone nye...kalau ada tentu jemput depan LRT..hakhakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...