Followers

30 July, 2014

raya ke 2;Evoku disondol

Kejadian masa otw nak balik ke opis di kl selepas hantar wife ke kpg..utk tugasan malam ke 2. Hari ni pon dah jammed teruk dah selepas tol bentong pahang. 

Tengah syok syok melayan jem, tertiba 'gedebuk' bunyi kt blkg keretaku. Nasib baik tengah tekan brek kuat2. Kalau tak aku lak yg langgar org depan.. dengan muka tak puas hati, aku psg lampu hazard keluar dari kereta, tengok bumper belakang evoku itu...nasib baik takde apa..tapi aku tak puas hati juga  lalu aku keluar sterenglock dibonetku sebab apa dia boleh langgar aku, sedangkan keretaku ada lampu brek 4 biji tuh...mesti tengah main wasap, takpon nak cucuk cucuk sangat bontot 'Evo" aku nih..aku tenung org yg bawa kereta tu..dia sengih sambil angkat tangan.aku buat geleng2 kepala tanda tak bagus...taknak menyebabkan jammed lagi dan pekara tu takde apa sgt aku pon redha ajek lah taknak panjang²kan cerita...aku teruskan perjalanan..
2015LT: Jammed selepas Tol bentong hala ke KL
jangkaan sampai ke opiskul 1015pm..tapi aku sampai 9.50pm hehehe
kereta yg melanggar bontot Evoku :)

2 comments:

Jari Manis said...

Baik nya pohcik x de buat apa2 ke pastu org tu just angkat tgn je x minta maaf pun ke

sukaxplo said...

JM
tak pong...pohcik pon tgk takde apa2 kt bumper keto pohcik hanya kesan cat kereto dio ajo...dia x sengajo agoknyoo...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...