Followers

24 July, 2014

Iftar: Ikan Bakar Jeram KS

Dah lama mengidam nak makan kt sini. Hari mula pergi hari tu terperangkap dalam jammed, kebetulan time orang opis balik kerja,  terus buat uturn balik rumah. Semalam nekad pergi jugak takut kempunan tak dapat makan ikan bakar disini.. hihihi. Perjalanan 45minit dari rumah sampai destinasi pukul 6.50pm. terus pergi dapatkan meja memandangkan masih ramai lagi yang datang. selepas tu, terus pergi menempah ikan, udang, sotong . Ketam pon ada tapi cukup la apa yang dah ada :). Selepas menempah, akan diberi no tempahan. Untuk tempahan air, & lauk pauk yang, pelayan akan datang untik mengambil order tersebut. 
sebahagian ikan yg diorder utk ditimbang
no tempahan
Semalam tak lama sangat menunggu, hampir nak berbuka puasa, hidangan pon dah lengkap tersedia. sambil-sambil menunggu, boleh melawat kawasan sekitar di sekeliling restoran. Di situ juga ada taman permainan utk kanak-kanak.
pemandangan di tepi restoran
hidangan spesel :) gambar ikan lupa nak ambil hihihih
harga
hampir semua meja, penuh dengan pelangan. dan semuanya dapat apa yg diorder menandakan perkhidmatan yg disediakan tepat dan cepat. insya ALLAH akan datang lagi ke daerah ini untuk perkena ikan bakar lagi :)

4 comments:

Kakcik Nur said...

Wah... terlioq tengok...

sukaxplo said...

Kakcik Nur
tu la kann...Maaf la pulok sbb buat org terlioq huhuhu

Jari Manis said...

ni kes mesti sedap sgt ikan bakar kat jeram ni sampai kempunan bagai bagai kalau x dpt tu mesti tdo tak lena ye dak..45min drive tu..tapi bila tgk menu mmg marbeles..JM yg tertengok ni pun dah kecur..sluuppp

sukaxplo said...

JM
selama ni pernah makan ikan bakar kt umbai, pengkalan balak melaka, lumut perak, tjg lumpur phg, k.tganu & kuala perlis ...semua sedap hihihi
jom JM nantinpohcik belanja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...