Followers

25 July, 2014

Jalan jalan di KL

Semalam selepas selesai mengambil kad kawin adik yang dah siap cetak di Medan Mara, kami terus pergi berjalan2 di jalan TAR. Hajat dihati mahu beli songkok dan samping. Oleh itu, berjalanlah  kami 3 beranak di sepanjang TAR yg dipenuhi dgn ramai org. Pelbagai jenis org dan ragam manusia dapat dilihat. Seronok jugak cuci cuci mata hihihi..

mencari ikan Bawal
ramainya orang
orangnya ramai
Lepas shopping, dapat apa yang dicari
kami pon bergerak menghala ke SOGO/PERTAMA
di situ ada kumpulan 'busking'
pemuzik cacat penglihatan
kami pon melayanlah perasaan sambil mendengar 
nyanyian mereka..

Busking 
lihat tu, Adam kalau jumpa busking

4 comments:

Eye_nee said...

last kopek punya soping kamu yer...

sukaxplo said...

Eye_nee
kebetulan kak semalam ke KL utk ambil kad Kahwin Adik yang dah siap. Pastu, bila nak kluar dari KL jam 6 ptg tu faham² jammed yg amat sangat maka, berjalanlah kami sekitar Jalan TAR..hehehe

Jari Manis said...

WAhh..raya sakan lah pohcik tahun ni sedapa dh jumpa barang di cari..Ya Ampun kalau ramai cenggitu..mcm mana lah nak memilih kan..Selamat Hari Raya PohCik :-)

Hai Adam...meh salam ngan auntie JM meh hehehe

sukaxplo said...

JM
sebenarnya memang tak suke pon ke Jln TAR ni. selain sesak sangat ngan orang pelbagai bangsa nih, bawak budak kecik yg suka merayau2 ni susah sket..hihihi

JM selamat hari raya jugak, maaf zahir batih. hati2 memandu yek

Semalam Adam tanya, JM takmo datang rumah ke..(sbb dia dapat angpow la tu..hihihi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...