Followers

24 July, 2014

Kad raya pertama

Terima kasih JM. Balik tadi bukak je peti pos tengok2 ada sepucuk surat putih. Bukak2 sampul terharu pohcik sbb ada kad raya utk pohcik dan angpow raya utk Adam. Selamat hari raya juga utk JM...walau nama sebenar taktau..berhubung di alam maya nih..terima kasih jadi kawan pohcik.jemput tau datang rumah, alamat dah ada tuh...bukan jauh pong Pj ngan SU nih..mmuahahaha
siapa JM..meh pergi ke blognya yg best nih.
http://jarimanistravel.blogspot.com
kalau nak gi jalan jalan obersi boleh laa lawat blognya :) lengkap dengan pelbagai maklumat yg diperlukan :
Terima kasih banyak2 JM :))

5 comments:

Jari Manis said...

Alhamdulillah dah sampai risau jgk posmen mogok x nk hantar sbb dh mampir mau raya :-)
Sama2 pohcik tp kecik je nilainya harap2 adam sudi terima

sukaxplo said...

JM
terima kasih sangat2. Adam suka sgt siap belanja abahnya makan bukak pose lg malam tadik. ..raya ni hati2 dijalan raya moga selamat sampai di kpg..

:: Cik Viva :: said...

Sy pun dapat semalam..trima kasih JM..heheh

Jari Manis said...

sama-sama cik CV..hati2 memandu Viva nanti eh :-)

sukaxplo said...

::Cik VivA::
kann...best kan dapat kad Raye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...