Followers

09 July, 2014

Kurma palestin

Sebelum puasa hari tuh, beli 2 kotak kurma jenama YT, jenis yg bertangkai dari pasaraya Giant. Disebabkan sebelum ini,  kurma jenis yg bertangkai tu dulu terasa ok juga bila dimakan. Tapi bilamana wife beli 2 kota kurma Palestin minggu lepas dan memakannya, 2 kotak kurma Iran jenama YT itu tak kujamah pon. 

Kurma dari palestin jenama Medjoul dates edaran Ariha Trading ni sedap dimakan, ada 2 saiz Jumbo & Medium. Harga Satu pek bersaiz Jumbo Rm36 & bersaiz medium RM32.

kurma saiz Besar..besar betul..makan 3 ulas kenyang :)


edara ARIHA

selepas seminggu, kurma tersebut habis. telefon pada kak yg menjual katanya sudah habis stok. kebetulan xplo dalam FB berkenaan kurma tersebut, dan dapat tau kedainya di Bangi, terus ajak wife ke Bangi petang semalam utk belik 1 karton (16 pek)..hehehe

kedainya di Bangi
untuk maklumat lanjut boleh la contact diorang di FB
https://www.facebook.com/ariha.products


4 comments:

Jari Manis said...

Jauh nye pegi cari kurma tu mesti sedap banget. Jm mkn kurma yusoff tayoob sambil berbisik

sukaxplo said...

JM
tu ar..mmg sedat. nanti pohcik belanje JM makan kurma ni yek.. YT yg pohcik beli tu pon jenis kering bertangkai, yg ni jenis lembab n gebu :)

Eye_nee said...

As-Salam geng
Akk beli yg Pak Usup punya jer geng..beria-ia kamu pergi beli sampai ke Bangi..tentu sedap banget Kurma tu..

Gambar2 Kurma tak boleh tgk geng..kene band ker...

sukaxplo said...

Eye_nee
Waalaikummussalam Gengs..huhuhu, kurma pak usup tu selalu sangat makan kluaran Iran, yg ni nak cuba kurma dari Palestin..beli yg saiz Jumbo, makan sekali nak 3 kali...heheh

Pasal gambar dah Ok dah...setting kat google rupanya yg bermasalah..Thanx kak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...