Followers

11 August, 2014

Nak Makan Beger

Alhamdulillah pagi tadi sempat buat brekpes n bekalan Adam ke sekolah. Dah 3 hari dia minta belikan beger tapi malam tadi cari beger jual tepi jalan tu tak jual pulak. Last2 mamanya beli bahan2 nak buat beger; ayam, tomato, salad dan mayonis maka pagi tadi abahnya la memasak utk anak teruna sorang ni utk je sekolah.
Say No tu Beger McD, Say Yes to MCAbah

6 comments:

Myra Jay said...

Heheee, pastinya sedap.. :)

sukaxplo said...

MJ
dah cakap, sedap abah buat..terima kasih abahh sambil cium pipi..bisa dicemburui oleh ibunya ..kah kah kah

Jari Manis said...

Abah...nk burger satu..oppss salah..abg!..ehh tak boleh...poHcik..burger McAbah satu..letak sos dan mayonis lebih ye hehehe

sukaxplo said...

JM
huhuhu..baru timbul JM :)
nak beger datang rumah.beger meleleh pon boleh kasi..nak bakar pon boleh

Cikgu Norazimah said...

burger homemade dgn penuh kasih sayang, pastinya sedap ! hehe

sukaxplo said...

CN
tu la..pagi tadi buat lagi untuk dia. dia kata semalam makan pon best tapi duit berlanja habis jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...