Followers

20 August, 2014

Manja

Bilamana lambat balik sket dari opis dan dia dah sampai kt rumah, dia akan call bertanyakan bila nak sampai ke rumah hamoir setiap hari. Dah pandai guna hp mamanya ..pakai video call pulok tuh hahaha. Org kata hargailah sebab dia besar sedikit lagi dia dah tak mahu dah buat semua itu..peluk cium gurau gurau dgn mak abahnya....kalau boleh aku nak selalu macam tuh...huhuhu

8 comments:

Anonymous said...

entry yang sedih.. terharu

sukaxplo said...

ani
sedih kan sob sob sob

Eye_nee said...

Sgt betul..bila dah besar sikit kita nak peluk cium pun dia dah mula mengelak..malu katanya..huhuhu...

Jari Manis said...

kalau dah besar mmg malu..JM dulu pun mcm tu tapi dgn ayah je..dgn mak mmg masih pelok cium :-)
Adam sunyi tu sbb dia sorang x de kawan ngan ajak main dan borak2...

mai has said...

saya cuba kekalkan peluk cium mak ayah smpai skrg...inshaaAllah mereka rasa dihargai...

sukaxplo said...

Eye_nee
betul kann..tu la..hrgailah saat yg manis itu..:)

sukaxplo said...

JM
tu la sunyi..tapi bila ada sama asyik tengok tv jek..kesian kat aboh dia nih..hihihi

sukaxplo said...

mai has
bagus tuh..dah biasa rasa tak segan dah ..yg tak biasa ni kene biasa biasa kan.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...