Followers

05 August, 2014

Sekolah

Semalam hari permulaan persekolahan. seperti biasa setelah seminggu honeymoon maka buku-buku & peralatan sekolahnya beterabur ntah ke mana huhuhu. Semasa balik dari kuantan hari tu, sempat singgah di pasaraya "CowBoy' kat Gambang. Pasaraya ni ada menjual barang² secara borong. kt situ, aku beli borong pensel warna & pensel tulis. harga satu kotak pensel warna tu dalam RM1 sekotak kalau tak silap berbanding beli di Mydind dalam RM1.60 paling murah utk sekotak kecil. Memandangkan pensel warnanya kerap 'habis' sewaktu di sekolah.. Semasa pergi sekolah semalam jugak, diberikan duit untuk beli buku latihan sekolahnya yang baru memandangkan buku lamanye dah jadi 'belacan' bak kata Syafika :)


8 comments:

Jari Manis said...

kepada yg bersekolah selamat kembali ke sekolah..kepada yg bekerja selamat kembali bertugas..argghh...malas nya!!!

sukaxplo said...

JM
hahaha..mana mana yg suke jalan-jalan..selamat berjalan-jalan hihihihi

Eye_nee said...

Rantaikan jer pensil warna tu nak lagi selamat letakkan mangga sekali..

sukaxplo said...

Eye_nee
Mangga siam ke mangga harum manis...hihihi
selamat hari raya geng

Myra Jay said...

Murahnya..
tu untung pegi beli kt tmpt borong kan :D

sukaxplo said...

MJ
betul tuh. rasanya kene 'spare' lagi buat stock pasal tahun depan dan ada GST hihihi.

Cikgu Norazimah said...

comey cikgu besar ! ahaks

sukaxplo said...

CN
hahaha...CN pon comey :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...