Followers

17 April, 2017

Restoran Usman Yama di Sukhumvit Bangkok

24 Mac 2017.

Kami plan nak makan tengahari di restoran Usman Yama. Naik grab dengan jalan yang sangat jem di Bangkok ni. Sejam baru kami sampai kat lokasi yang di tuju. Dengan bayaran grab sebanyak 200 baht. Jom kita cari kat mana restoran Usman Yama.


Grab berhenti kat tepi jalan berpandukan jalan yang kami beri. Maka kami bertanya kepada peniaga2 kedai si sekitar untuk mencari restoran usman.


Berhampiran jugak dengan marriot hotel ni... Masa ni masih mundar mandir mencari lokasi restoran.


Kemudia kami ternampak signboard warna kuning kat seberang jalan tu. 


Ikut aje signboard tu.


Jumpa jugak akhirnya..


Di dalam ni warga Malaysia sedang menjamu selera.


Hepi sangat tu..





Makanan kat sini memang terbaik.. Semua sedap2.. Selesai makan kami tompang solat di sini.. Selesai aje kami bertanya kepada pekerja restoran stesyen bts yang terdekat. Ingat nak balik naik bts aje.. Tak mahu naik grab dah sebab tak tahan dengan trafik jam.



Suraunya sangat bersih dan selesa.

2 comments:

Kakcik Nur said...

Wah...tengok gambar pun terasa kesedapan makanannya... :)

sukaxplo said...

memang terbaik masakan diorang kak cik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...